Dags att kasta in handduken.

Yeah.. Min dag blev ju inte riktigt som den skulle, men den blev bra endå..
Hade väll självklart slarvat bort bilnycklarna när jag skulle sticka och träna idag.. Så det blev till att gåå.
Jag som skulle stor handla, och lämna in mammas skor, som jag till min förvåning inte såg i bilen.. Hmm. dom låg ju där igår? Jo det gjorde dom faktiskt, men dom hade syster varit ordentlig å tagit in till m + p.. så då blev det svårt att lämna in dom..

Träningen gick som den skulle ialla fall... sen vidare till Hemköp och småhandla.. Köpte mörkchoklad, som jag duktigt nog inte rörde.. träffade jonas, han vet mer om mitt liv än vad jag själv vet, neej det var väll att överdriva men han läser min blogg. Såå HEJ jonas, hehe. kom hit på en fika nån dag!

Jaja, hann ringa mamma och beklaga mej att mina bilnycklar var borta i alla fall..och snäll som hon är satt hon sig i bilen på en gång med extra nycklarna..In på nyckelaffären och införskaffade en ny nyckel.. yeahh..

Åå vad tror ni Anna hittar när hon kom från hemköp då, Ja just det NYCKLARNA! Dom hade tydligen töat fram, för dom låg vid brevlådorna, där jag tidigare letat!!  Dumma nycklar, hoppas dom frös ihjäl där dom låg inatt.. hehe..

Äventyyr i helgen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0