Bus eller godis?

Tio minuter till.. sen får även jag gå hem från jobbet.. hihi..

Sa nyss till maria att jag är såå glaad att jag ska jobba måndag. Långledig när man är själv, har inga barn, och alla vännerna pluggar eller jobbar. Jaa då är det faktiskt skönt att gå till jobbet.
Får inget gjort då jag är ledig endå, bara tränar och tränar.. Vilket är bra, men man vill ju inte va ledig, för att inte göra nånting.. =) Blir mer fart i mig, då jag känner att shit jag jobbar hela dagen, men jag måste hinna allt då jag är ledig känslan..! Man hinner tusen gånger mer då man arbetar.. För då vill man känna att man har en fritid, och då måste man jue bara fika, och shoppa och träffa vänner. Jag gillar mitt jobb, jaa trorts att jag nog är heelt själv i heeela kommun huset, men endå..

Men helgen ska jag njuta av. Idag blir det Hellowieen middag med släkten.

Trevlig alla helgona helg allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0