AMANDA JENSsEN!!

image237 Amanda Jenssen på scen innan hon blev känd. Med sin pappa Halvard Jenssen..


Tittade nyss på reprisen av idol, grät tårar. Shit AMANDA.. tycker hon är grym!!
Sjuukt bra var hennes uppträdande i fredags.. Heeelt sjukt...!

Föressten har jag kommit på mig själv flera gånger att när jag dricker kaffe dricker jag inte normalt...
Nej Anna brygger en kanna kaffe, ala 4 koppar ungefär, sitter i soffan, dricker kaffe, dricker ännu mera kaffe.. ååå vipps så är hela kannan borta... det är så jag dricker kaffe heelt enkelt.. Blää för atomat kaffe.. hehe..

Sen är jag kissnödig dom närmsta två timmarna. men faan va gott det är med kaffe...

Markoolio du blir aldrig vår nästa idol.. Men senaste låten e bra.. !

Jaa. Amanda, amanda.. du e grym..! Ville bara säga de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0