Min Första!

Thoo hoo! Anna är lite grym nu för hon har en egen blogg, och hur cool är jag inte dåå. förutom att syster haft en skit länge och carro med, men endå.. =) Jag är cool!. Japp har varit grymt rastlös idag. Men det är för att jag börjat jobba igen, inser att jobbet tar alldeles för mycket av mitt värdefulla liv och ska göra allt samtidigt då jag blir ledig.. I dag har jag varit med madde och kollat på fotboll, gått långpromenad med mamma och raceat upp till stan med syster för att underhålla brännan.. alltså solat fläsket lite. =) Jag och mamma jobbade hårt med att bränna det i Grekland, tyvärr går det bort snabbt. I morron är det morsdag, glöm inte det! Min mamma ska få en tårta!

Jag har skaffat den här bloggen delvis för att jag inte ska tracka patrik så mycket när min rastlösa själ behöver underhållas, och delvis för att ni ska få läsa om mitt sjuk intressanta liv! Jag är nu mera städerska.

Mitt rika softa liv utomlands får vänta ett tag till, tillförmån för ett sjukt intressant jobb som clening lady.. =)

haha.. va är väll en bal på slottet... Eller ja min saga kommer nog sluta lyckligt endå ska ni se. Jag ska i alla fall försöka med det. Framtid och drömmar..det har jag allt..

Det var nån som skrev Framtiden är en del av ditt förflutna.. läste det på nån vägg där jag städar..
Ganska skrämmande, samtidigt som jag vill ha kvar allt kul, mina vänner och min familj.. men allt förflutet vill man inte ha med sig. Då gillar jag hellre. Lägg inte energi på det som har varit, utan blicka framåt!! 

Shit sen vill jag bara tillägga att min katt är heeelt galen, och det är pappas fel, hon anfaller en på ryggen! Livs farlig! 

Jag är i alla fall nykter och tofflig i dag. ganska skönt endå.. Bara tanken på att klockan ringer 04.45 på måndag får en att INTE vilja va bakis en söndag. Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0