Gubbe!

Jag kom på en sak som hände i fredags, när jag halvt i dvala skulle köra ut från kupolens parkering i fredags!! DÅ kommer det en gammal gubbe som kör VÄNSTER i rondellen!! Åå jag trodde att jag var sämst på att köra bil! vadåå pucko, och för gammal för att köra bil! I dag har mamma fått sin tårta! Jag smakade en pyggme lite bit bara för att få smaka hur den smaka, och den var jätte god, men banan, grädde och vaniljkräm! Jag ska äta en bit i kväll i stället.. =) Nu skriker mamma att hon är klar.. åå vi ska åka till farmor, så jag får väll skriva mer i kväll.. =) Jag har fullt schema idag känns det som. Mamma lagade jätte jätte god thai mat idag. Bästa på länge!

Nu ska jag ut i solen, och till farmor.. Hoppas jag får sitta i hennes hammock, stavas det så? och bara njuta!! Åå dricka lite kaffe.. livet är underbart nu när det börjar bli sommar.. ii va lycklig jag blir, haa, tills nu när mamma sa.
-Du lär betala räkningarna idag anna!

Haha.. men tur att hon finns endå. vem skulle ta hand om mig annars.. Pappa tankade min bil i dag också.. jag sa att jag inte vågade.. ! Undra hur dom tror att jag klarade det i lofsdalen dåå... Fast där tvingade jag oftast nån annan. =)

Puss å Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0