Big time sensuality.

Men se vilket vackert väder vi har i sverige i dag. Kan inte bli mycket bättre eller? Gått några kilometer på mitt springband, allt för att hålla mitt sötsug borta! Just nu är det inte å leka med, tror det sitter kvar från grekland när mamma och jag lyxade med toblerone, gott och blandat och vin varje kväll. Fy va jag vill vara nere i grekland NU! Allt är så underbart relaxat och skönt! Upp på morronen, fint väder, nybakat bröd med tatsiki och jucie på balkongen. En hel dag vid poolen eller havet, med massa sol och bad Å jordgubbar! Duschen vid fem, två glas vin på balkongen, för att sen ta bussen in till chania och äta god mat! Underbart! Jag vill!

Det där är låångt borta nu..! Jag sitter i kalla sverige med ett mega stort godis sug, och gör allt för att inte falla dit! Så fort man kliver upp på bandet känns det bättre i alla fall. tankarna flyger iväg.. jag längtar efter sommar, massa bad, grillkvällar, gå barfota, ligga i gräset, lätta sköna kläder, och glada människor!

Jag vill bli kär! Jag vill bli lyckligt kär, och sväva på små moln.. haha.. de vill jag.
Jag kände mig kär igår faktiskt, eller inte i nån speciell person utan bara fri..! Lycklig kanske det kallas. Dock inte lika lycklig i morse, 04.45 och klockan ringer.. blää! I dag har jag städat på coop, kupolen och stora enso. Såg en söt kille i röd t-shirt i dag, eller jag städade hans kontor.  Kontor lixom och inte många år äldre än mig! Undra va lilla anna ska ta och bli när hon bli stor? Om jag endå visste det, då skulle jag inte spendera mina dagar med och städa och glida runt i iss kläder, nog för att dom är rätt coola men endå.

Nej nu ska jag ta och tralla vidare i mitt lilla liv, ta en dusch, och se film får det nog bli.

Why can´t you see it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0