Anna, trött men glaaad.

Patrik lyckades stilla min rastlöshet, pluss en bilvända till ludvika med syster, handling på statiol och en sväng till michaela. Nu är kockan halv tre, och jag suckade stort när syster frågade om jag kunde hämta henne i stan i dag. Hehe, jag lyckades få henne lite på andra tankar, så hon stannade hemma. Hmm. åå vem är fortfarande vaken? Joo Anna.. Men jag skyller det på att jag sov 14 timmar natten som var, så jag är ganska så utvilad i alla fall. Jag ska föressten klippa mig på onsdag, för alla som ville veta! mitt hår behöver verkligen det! Nej nu är det dags att krypa ner i sängen och gosa med täcket och kudden. Älskar min säng! den är grym! I morron ska jag hälsa på både farmor och mormor Å morfar! Ååå så lånade ju jag och syster två filmer vi måste se, som vi inte såg. =) Så natti natti! i morron är det en ny underbar dag. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0