Shit carro!

Shit carro, jag kom precis på i detta nu, vad fan du tog för bild på mig i går! Då har jag gjort det igen.. Finns redan en å annan sån bild. Duktigt anna. 

Jag hade super trevligt i går! Det var verkligen underbart! Jätte fint väder, en flaska vin, 7 tjejer på en filt och massa skvaller, kan det bli bättre? Nej smb höll sig ganska lugnt tror jag, i alla fall vad jag såg. Inge mycke fylla och bråk, jag trodde fel! Dock massor med folk och glada människor. SUPER!! Var jätte trevlig å träffa petra, kristin och ullis. Hänt massor och åter massor sedan man träffade dom, nån utlandsresa, plugg, 1 unge och en å annan ny pojkvän. Roligt!

Det var första kvällen på en förhoppningsvis helt underbar sommar! Åå jag är inte alls bakis idag, bara allmänt glad och sprallig.. Varit och handlat åt mamma, solat lite, hälsat på jenni och henke, träffat johanna som var 6 månader sen sist, ätit världens godaste rabarber paj på verandad och bara njutit. Fläskfile och min cous cous sallad till lunch också. Det är så här livet ska va. Om jag bara kunde gå och bli kär också, så skulle det va perfekt.

Ska köpa en cd spelare till min lilla bil bara, väntar med ny bil tills den jag har börjar krångla, just nu är den jätte bra.  Fast jag har sprängt högtalarna.. så dom kanske jag också måste byta ut, då blev det jobbigt. För inte kan jag sånt!

Daa vill inte att helgen ska va slut redan, det är mer än underbart åå få va ledig.. Nästa helg är jag bjuden till jenni på examens fest, fil fest kallar hon det, fråga mej inte varför. Men då är hon klar med sina 3 studie år. Grattis!

På midsommar vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Carro ska till gävle, och madde ska följa med, jag är också välkommen med. Tror det kanske blir så men jag vet inte än, dagen efter är jag bjuden på den årliga midsommarfesten hos jenni och henke. Brukar alltid vara super kul! Så det vill jag inte missa!

På onsdag är det den 6 juni, Sveriges nationaldag, det har väll ingen missat!! Då är vi lediga. Hoppas på fint väder!

Nej nu ska jag ta och spana vidare i mitt lilla liv. Puss å hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0