En helt underbar lördag!

Ja det hade jag allt i går, den kunde nästan inte ha varit bättre. Carro ringer vid tolv å frågar om vi ska åka och bada, självklart. Anna och Carro drog till torrbo för bad, inte överdrivet varmt i vattnet dock! blev bara ett dopp, sen solade vi. Före drog vi till systemet och köpte öl.. =) Mums, längtat efter öl faktiskt.

Sen hem, hälsade på carros mormor en snabbvända, hon va så söt så. Sen åkte vi och handlade för kvällen, grill fest hos carro!! hem för att duscha och sminka. Patrik ringde mitt i allt ihop, första gången stod jag i duschen. Hej ska vi fika, å vad svarar anna, ja att hon inte hinner. Illa. Men! Om hon skynda sig riktigt mycke, så hann hon! sakt och gjort, å Anna hann. Mycket trevligt å träffa Patrik. Vill endå inte att du åker. Eller så säger man väll inte, hoppas du får en grym sommar, och ser till att njuta mycket av att va borta, heter det kanske. =)

Sen grillfest hos carro, kom vid sjugo över sju, sa att jag skulle va där vid sex. Men men, det gjorde inget för det var bara madde som kommit. Sen ramlade det in folk, jerrys 4 vänner, och Carro, Madde och jag. Senare kom även katt och två vänner till jerry. Super trevligt blev det, grillade i trägården och satt ute, hur skönt som helst.

Daa hur jag skriver.. Idag har jag bara slappat, gick hem till carro i regnet och hämtade min bil, sen hyrde jag och syster en film, å käka godis. Jag som inte skulle! Men gott var det.

Du lyser som en sol! Fick jag höra i går! Tack!
Å hej vill du se min nya lägenhet, hehe..avböjde dock. ;)


I morron måndag ska Anna på cell prov, inte allt för roligt kanske, usch. Å eventuellt fika. om du har tid!

Hoppas på två soliga veckor framöver nu, jag är ju ledig. ;) underbart skönt!

Vill åka till ikea! var länge sen nu, å så vill jag ha en max kycklingburgare. tror det var i dec sist!

Nu ska jag hoppa upp på övevåningen å äta lite.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0