Anna, Farmor, Sofia, Thilly



Ja det här var då dagen i bilder, lite trött och sliten, magen gör för ont. Annars en mycket bra dag, med solning, fika och mys vid farmor. Mormor och morfar kom hit en sväng. Åå sen var jag in till jenni och pratade lite skit och käkade lite popcorn. Therese kom förbi också, det var riktigt trevligt. Sallad på filten, i skuggan, när solen blev lite för mycket.

Sjukskrev mig i morron också, lite ångest över det, känner mig dålig. Men med realistiskt tänkande så kan jag inte gå till jobbet. Kramperna är inte och leka med, hoppas verkligen att dom försvinner. För på fredag är det jag som måste till jobbet, & lördagen ska va en enda lång fest, i trägården hos grannen. Halv två är det hela släkten, sen fest på kvällen med alla vännerna. Hoppas på fint väder, och en skön dag. Fredag förresten, borde vi inte ta en sväng till bryggan då, carro! madde! vore trevligt, invigning i dag, med live musik som hördes ända hem till oss. Blev säkert mycket folk också. fusk, jag vill med!

Nu ska jag gå och sova medans jag kan. =) Puss på alla jag tycker om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0