USA här kommer ja.

Shit i dag har jag varit riktigt, riktig trött.. va hem på lunchen å åt pannkakor..Sen somnade jag. För att sedan vakna i panik, och stressa till jobbet... Hann precis..

Kollar på Jerry springer, första gången jag haft ro i kroppen och kollat på tv, på evigheter.. His As is mine! Skriker kärringarna på tv, faan hur orkar dom. Sjukaste program jag någonsin sett, men det var så sjukt att jag bara va tvungen å se vidare, dock utan ljud. (Programet innehåller svordomar och våld och är inte lämpligt för barn) Hur sjukt är det inte? Dessutom är det feta, fula kärringar som lyckas ha riktigt söta pojkvänner. What? Vadå fuskit, jag ska nog flytta till USA.. hehe.. eller inte, dom verkar inte va allt för smarta.

Kom på att jag skulle va rätt smal i USA också, ännu en anledning å flytta dit. =)  Nä då.

Nu ska jag gå och äta paj, så jag kan flytta dit. Hehe..

Puss ååå hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0