Nykter.

En till helt nykter helg, inte en droppe alkohol. Kan låta enkelt för andra.. eller det är enkelt att avstå..missförstå mig inte. Det är ju bara och göra det.. Men endå. Jag är allt bra sugen på ett glas vin när jag jobbat hela veckan. åå det är fredags eftermiddag. Livsnjutare och extremt sällskaps sjuk, och social. Kanske det också kallas det beror på hur man ser det, andra kanske skulle kalla mina ca 27 veckors helg drickande, helg alkohlism. Jag vet inte, skiter i vilket också. Jag gör det som känns rätt för mig. Och just nu var det att va nykter 3-4 veckor, Allt för att skona min stackars kropp och lever.

Älskar sommaren, även fast just den här kanske inte är den bästa, men varför klaga? Vi slipper skotta snö, å vi slipper stora jackor och kläder, åå man kan va ute hela nätterna.. å man blir piggare av ljuset. Man träffar mer folk å man är mer social på sommaren känns det som. I alla fall jag..

Skrev en blogg i fredags kväll, men den försvann, lite drygt. Men i fredags var jag i alla fall med ansi, och madde.
Ansi, tidsoptimist som hon är, (värsta av sitt slag) kom hem från västerås vid åtta, å då åkte vi och köpte sallad, för att sedan åka vidare till hällarna och solnedgång. Jätte vackert där ute. Skulle haft kameran! Sen kom madde, men vi blev inte så långvariga, satt max 1,5 timme, sen frös vi in. Jag skojjar inte när jag säger att jag frös tårna. Vidare till högberget och fest hos maddes knas vänner. =)

Sen blev det sommarkrogen, riktigt trevligt!

Igår va jag hem till katt, aa det skrev jag, hehe. läste min blogg sen igår natt.. 02.40 eller nått. Den var lite luddig. hehe. eller lite knäpp kanske, men den får stå kvar. Det var så jag kände just då. =)

Men katt är alltså kattis. Vi satt på deras veranda, katt, katts bror + flickvän. Riktigt trevligt var de! Lyssnade på musik, och pratade skit. Blev inge ludvika, vi hade gjort i ordning oss för en vända på stan. Men vi strök det.. brist på ork. Åå det ångrar jag inte.

Fikat med maria i dag har jag också gjort.. satt på hamn i flera timmar. Det va skönt å bara få sitta å prata å dricka kaffe. =) Får se om carro har tid å gå en sväng med mej sen. Men det ser ut å bli regn!

Nu bör jag gå och fixa mitt rum. Det är ju inte allt för vackert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0