Helgen!

Helgen har varit mer än bra, om man säger så..

Fredagen spenderade jag i falun tillsammans med Carro, Kattis och Madde.. =) Det blev äventyrsgolf och film. Pluss kinamat i katts nya lägenhet. Super trevligt, Hyrde en film på 2,45 min, låång film, men braa film. Sen knallade jag och carro upp till hennes lägenhet åå sov. Sen hem till smb, och 80 års kalas för farmor!

Party lördag, hos madde och vidare till träägårn. Anna var dock nykter och chaufför. Precis när anna kom upp till l-a ringde telefonen å Anna blev positivt överasskad. Åkte till smb igen var borta i två timmar, sen till madde igen där mina bitchar satt å prata skit om mej. Haha.. eller inte men carro hade ringt upp mitt mobilsvar å glömt stängt av, så jag fick höra ett å annat. SKOJ! Haha. dom trodde att jag kört av vägen, men kattis lugnade dom andra
 - nej det kan hon inte ha gjort, jag vet då att hon käkat en choklad kaka samtidigt som hon kört förut. Gissa om jag skrattade när jag kollade mitt mobilsvar. hehe, fick höra lite av varje..

Sen fick jag ännu ett oväntat mobilsvar.. Väldigt oväntat. haha.. men kul var det.. Skriver inte ut det här bara.. det får va min hemlis..!

Igår var jag på flogberget och fikade med Mamma, syster och mormor å morfar. Satt i två timmar å bara njöt av solen. Sen taccos på kväll och en kvällspromenad, med mamma och inger.

wohoo. helgen går så fort, men jag har ett rätt roligt jobb för tillfället, så söndagsångesten finns inte där. Såå skönt!! När man jobbade i fjällen var man ju så inställd på att alltid jobba, så där fanns den inte heller. Men har man ett trååkigt jobb, infinner den sig direkt!

Nu ska jag sticka på lunch! mamma kockar hemma!!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0