Hmm.

Det blev en vända till stan med syster, vi tände min fiina lilla gran och såg på bonden, jag kunde inte låta bli att plocka och städa lite också.. Nog för att jag nästan aldrig stökar dåå. Men jag diskade i alla fall..

Åå dammade av toaletten. Får bli storstädning i morron, helt klart.. Julstädning kan vi kalla det, damsugning.. Sen lär jag börja se över vad jag ska ta med mig till sälen, fattas nog en hel del grejer.. =/

Sen myste vi lite till, och vidare till meddo, för lite cancer solning... Men skönt var det.. =)
På fredag blir det idiot shopping och fajita rulle på kvällen!!

Nu sängen, jag SKA gå upp i tid i morron.

God natt, puss & Heeej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0