Advents mys.

Sitter i soffan hos mamma och pappa, Gun och hasse har varit här och vi har fikat. Mina grymma bullar och pepparkakor, & kaffe, Gott gott... =) Plötsligt kommer piiiiiiiip in och är ledsen och säger att hon råkat backa på hasse och guns bil. Kunde inte tycka mer synd om henne.. Usch.. Men det är sånt som händer.. Väntar bara på den dagen jag själv kommer backa in i nått. Tur bara att det inte var nån unge eller nått annat ömtåligare änn bilen.. Men jag kan verkligen förstå den paniken man får, satt i bilen när pappa backa rätt in i en tall för några år sedan, hehe.. jag blev sjuuukt sur å tyckte att han va heelt dum ihuvudet, men det var bara för att jag blev så chockad.. =)


Mamma tände presis första ljuset i advets ljusstaken, Syrran såg då att ljusen redan var olika långa.. haha. Lätt å få dom jämna eller...

Mamma, har gjort det riktigt, riktigt mysigt inför jul nu, åå jag är så glad över att få va hemma på julafton! iii..

Ska nog skaffa mej en liten julgran till min lägenhet i alla fall, det vore myysigt! Sen har jag kommit på att jag vill skriva en bok! =) Daaa måste föressten ta ur mina linser nu, innan dom växer fast i ögonen, satt i dom i fredags morse, och änn har dom inte fått lämna mina ögon.. Glömde nämligen linsvätskan hos mamma och pappa.. illa.. =/

Nu över till bridget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0