Växeln hallåå hallå.

Japp då jobbar jag min sista vecka.. Suuper fint väder har dom lovat.. om man endå fick vara ute och ta del av solen.. Skulle ju va lite sköönt! Jag vill ha en vecka eller två med sol och bad..!! åå lite ledigt, sen skulle jag kunna jobba heeela hösten om jag fick det.

Helgen har varit allt annat än kalorifri.. blää, men goood, jag har ätit tre rätter som jag skrev, druckit alkohol, käkat smörgås tårta, och choklad. Min mage är allt annat än glad på mig.. =/ Men jag tog i alla fall en promenad med jenni i går. Först orkade hon inte, men sen bestämde henke att hon skulle med. =) Såå nu ska jag tvinga med henne i veckan också.

Idag ska jag gå och få massage för mina axlar, dom är sjukt stela..
Sen ska jag ta och åka å shoppa nån dag, har inte bränt pengar på läänge.
Åå nu behöver jag en hel del nytt, shampo, balsam, bas tröjor, hårinpackning.. nyttpuder, ja en massa..


I Dag fyller PATRIK 23 år, GRATTIS, grattais, grattis!! Hoppas du får en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0