Trevlischh.. så glaad idag.

Oplanerad kräftskiva hos katt i går, tack vare carro som var sugen. Och det blev skit trevligt. Jag var på topp, super glaaad, å det var trevligt. Kul med trägårn i går, jag stor trivdes av nån kostig anledning.

Fikade med ansi i går också. Vi satt på hamnen käkade glass och snackade en hel massa. Sen skulle jag visa marias hus å då blev vi kvar där en timme, sen hem, göra i ordning sig, hämta carro, hem till jerry, å sen till katt.. blev sen kräftskiva, Men trevlig. Vi satt å prata gamla fylle minnen.

Fick åka ansis Å tobbes nya bil i går också. ojoj.. den dagen man har råd med en sån. Skit fin bil, verkligen.

Patrik är hemma!! Men inte är han glad för det. ;) hehe. rätt förstårligt.. men endå. jag finns ju här. =) haha...


Va i l-a i går också med mamma, hitta en ny kjol, jätte fin, blev så glaaad.

Inge bakis alls idag, så skönt. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0