Tors, fred, lör å sön.


Yeah.. Mina senaste dagar har varit hur bra som helst.. I torsdags var jag och carro ut till torrbo och sola å bada. Helt underbart sköönt, Där kan dom sitta på sina kontor alla kontorssnubbar som haft semester. Skrek jag till carro, Jaaaag är arbetslöööös, HAA. Vi hade det allmänt skönt i solen, och passade på att göra vatten gympa.

Sen på Fredagen sov jag länge, tog en dusch, på med strandkjolen, solglasögon och t-shirt. I väg till Anneli, och lämna pengar, blev kvar där i 1,5 timme å tjåla skit. Sen styrde jag bilen till Ansi. Låg på hennes brygga och bara njöt i fulla drag av värme och bad. Sen blev det kaffe, å sen hem. Ansi å tobbe skulle fixa till kräftskivan.

Som var i går, super trevligt blev det. Stortrivdes! sen sommarkrogen, lite skrik, som gick över, å sen trägåårn, typiskt att ansi fick lov och åka hem bara! Vi skulle ju DANSA!!

Jaa carro ska skicka korten i kväll, när hon är uppe i falun igen. Så dom kommer... dom kommer.

Japp sov borta i natt, å verkligen bara SOV, så skönt, inge bakis, inge ångest.  allt känns bara bra.. Haha, hade lite ångest över att kliva upp bara å behöva visa mig ute, å självklart möter jag fredrik, som jag inte ville möta, eller det var inte att jag mötte han, utan att jag mötte nån. Och han står å skriker på andra sidan gatan.. Aaaa anna samma kläder som igår!! Hmm.. det hade han tydligen koll på.. attans, jag som skulle va hemlig, tyckte jag. ;) haha.. Men i vår by går det väll inte!

Flyttar på fredag! Fyy FAN va kul! Aldrig mer taxi hem till smb, neeej jag kan bara gååå. Inge fel med smb. Jag ÄLSKAR Smedjebacken, å kommer alltid att göra. =)

Ska ut med jobbet på fredag, äta och dricka vin. Så vi får väll se om jag törs sova kvar i min lilla lägenhet. Blir nog inte så, den kommer ju va helt tom. Hehe.. Möjligen en säng, en byrå, å om jag hämtar köksbordet och stolarna. Annars kommer den eka rätt tom tills soffan kommer, å jag har fått den tapetserad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0