sköön dag!

Wohoo.

I dag gick jag upp i tid, hade klockan på 08.10.. Men det var alldeles för tidigt tyckte min sömniga kropp, så jag släpade mig ut till soffan med täcke och telefon. Skulle ju ringa det där viktiga samtalet.. =) Sakt och gjort, dom öppnade inte förns nio, puu, ställer klockan, och somnar om i soffan. Klockan ringer jag lyckas stänga av den, och sover vidare.. 09,40 ååå anna vaknar i panik, suckar och ringer. Det hela gick vägen, å jag är så glad. hihi.

Sen blev det ut i köket, kaffe, täcke, frukost, och en film jag hyrde i går, utan att se. Kunde min morron bli bättre? NEJ! Grym film, m. jennifer lopez! Syster hade hyrt se upp för dårarna på ica idag, men den hade hon glömt att hämta ut, hehe. Men jag och patrik såg den ju i östersund, men det hade varit kul att se den igen!

Sen har jag varit nere på jobbet, och lämnat in löne papper å snackat skit med flickorna.

Hem å gjorde taccos, super gott, och sen ut till patriksjobb. Kaffe med patriks mamma, när patrik inte hade tid för mej, trevligt! Sen massa prat med patrik. Åk inte till fjällen utan mej, fatta va konstigt två år med mig å så ett utan, då får jag värsta ångesten. Flytta hellre till lindköping..  =)

Nej nu ska jag ta å göra nått vettigt, fattar inte hur mina bloggar alltid blir så långa, då jag bara tänkt skriva en rad eller två. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0