Patrik+superlim+Annas skor = SANT!!

Haha, patrik har idag gjort Anna en mega tjänst. Dels har han lagat mina skor med superlim, och dels har han tackat gud att vi inte ska flytta ihop. Försökte välja tapeter i dag, patrik försökte hjälpa till, men det gick inge vidare.  Anna det där är gamlas tapeter, å jag tycker inte om gamla. Nää hä? Jag valde super fina beiga tapeter. Med mönster, men dom gillades icke! Hallen tapeterna var vi överens men när vi var det, hade jag stoor lust och välja dom andra. Bara för att..hehe.. Sen måste man tydligen ha vräk tv för minst 25,000 kr, och bra ljud måsta man absolut ha. Inte prio ett på min lista kanske, neej, jag vill ha det mysigt, gosigt och massa ljus. Så har jag kakelungn!! Fatta va glad jag är! Ska överbevisa patrik att min lägenhet kommer bli hur grym som helst!

Köpte en soffa i fredags, meeega stor brun, med divan..! divan till divan! ;) å så har jag köpt ett matbord i ek, med brun/svarta klädda skinnstolar, m. ekben. såå fina! 

 
Wiihoo. Anna har blivit med sitt första boende. =) Inflyttningsfest i september.. Jag har skrivit på kontraktet, så snart flyttar jag in.

Sen har jag varit på hemtex och åhlens och kollat på massa inredningssaker, hittade jätte fin lampa på elbutiken. Visat Ansi lägenheten. Hon ska hjälpa mig med vardagsrummet, Jag, ansi, två madrasser, en, två flaskor vin, å tapetsering. Skoj skoj!

Puu sitter fortfarande på patriks pappas företag, patrik snurrar runt och pratar med isabella. Å här sitter jag. hehe. Vi har käkat räksallad, super good, min va godast. Sen smohtie till efterätt, mums.

Jaa å så har jag varit till doktorn idag också, illa, jag har en blodpropp i benet, tredje på kort tid. Inte bra, inte bra.. Ta det lugnt, inge överdriven träning, vila!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0