Mitt liv är en fest.. e du bjuden?




Hostel tillsammans med carro och jerry i dag, å gooodis. Gott! Bra film, mycket trevligt sällskap!
Annars har min dag varit rörig, eller jag sletsupp i sängen av pappa, som tvingade mej att köra honom till stan, så vi kunde hämta andra bilen, sen en sväng på lidl, stavas de verkligen så, seen slapp dag vid mormor och morfar. Fick en dvd spelare av morfar, helt ny!! Tack! Intaget av mat har varit mycket dåligt idag, Fil och musli, GODIS, och en macka.. Sen 5 km på springbandet, dusch, å så film. Så nu, har jag en fiin huvudvärk, illa å det enda som hjälper är väll sängen, krama kudden, soova. I morron är det jag som måste ställa klockan, å vända tillbaka dygnet.
Bilderna är flum bilder från den här sommaren, som jag vägrar säga är slut än. Kräftskiva på Lördag hemma hos Ansi. I morron om det är fint väder, e det jag och carro som åker ut och solar å badar. Hoppas, hoppas!!

Nej nu är det dags å sova, har jag varit vaken hela 12 timmar i alla fall. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0