Mamma, Barn middag! som sluta iii.....

Men shit! Gårdagen var helt underbart kul! Jag å jenni fixade tre rätters åt våra mammor. Goood mat, verkligen super god, ruccula och parmesanpaj, fläskfile, paprika banan, curry gratäng, med ris. Och Vit chocklad panna cotta, som jenni gjort! Det var verkligen lyckat. Sen gjorde vi en välkommst drink på Bacardi razz och citron?! eller lime cider, m. hallon och is å lime. Det blev verkligen skit bra! Men kvällen slutade inte där, syster kom å vi spela ett parti fylle rami.. Drack upp 3 liter vin, en flaska vin, å nästan hela min flaska razz, (1 LITER) hehe.

Sen vidare upp till bk´s med tanterna, skrattade i bilen så jag nästan kikna.. ååå sen TRÄGÅRN.. Hahaha.. fatta att dom inte ville dit..
VI?? VI är FÖR GAMMLA!! Men neeej, Anna och Jenni Släpade med damerna till träääägårn. Åå där hitta vi henke och vänner.. Å shakea som faaan!!!


Jaaa jag hade verkligen suuuper kul, sen skicka vi hem mammorna i bil vid två, då fick det räcka för dom. =)

Jag och jenni, henke och henrik kom hem ett antal timmar senare.. ;) närmare bestämt.. 04.30..

Men fy fan vilken lyckad kväll.. ;)
Nu har jag inte tid och skriva nå mer, jag har bakat bullar hela eftermiddagen, och nu ska jag ivääääg. Bara göra mig i ordning först, vilket tar en hel massa år..för jag är såå seg.

Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0