Ful, fet och lycklig?

Nej Vacker, rik och lycklig! Jag råkar veta nått som inte du vet. ;)


Laa familj var ut och käkade på piren igår. Super trevligt! Firade syster! Fyllt 20 jue! Vi åt fläskfilé som tyvärr var seg då, men det kompenserade dom med gratis efterrätt, trevlig personal, och gott vin. Åt cheescake, såå gott. Fullsatt var det också. Super kul att lilla l-a fått ett sånt fint ställe nere vid vattnet. Bra för turismen, å bra för oss som vill ha nått fräscht och gå till.

Hoppas på en fin sommarkväll, mina vänner och en..två..tre öl, snaaaart! =)

Japp då är jag arbetslös på obestämd tid då från och med måndag. Eller jag går min sista dag enligt schema i morron. Men jag hoppas på att få jobba mer!

Jobbat med favorit nettis idag.. då skvallras det, åå så går tiden super snabbt!!

Fick skatte pengar idag, utan å veta om det.. En glad överraskning när jag kolla kontot..
För pengar kommer att behövas innom en snar framtid.. Närmare 30.000kr.. kommer det att kosta!! Minst.

Puss åå godnatt, nu ska anna mysa på verandan..å läsa lite grann.



Det är ju tur att jag är så snygg i alla fall. här från min allra ljusaste sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0