SURPUPPA!!


Jaaa usch va sur och grinig jag har varit sedan i måndags!! Enda vettigt förutom och jobba är att jag tagit två uppfriskande promenader. Annars har allt varit NATT svart.. Usch och fy..

Gått och väntat på den där förbannade mensen. Som förövrigt kom idag. Det känns!! AJ!! & Humöret blev inte ett dugg bättre. Så är jag snorig och trött i kroppen!! Vill Bara ligga hemma på soffan undertäcket och gråta.

Men icke, nu ska jag in i duschen, och sen sitta på möte, för nu har jag minsan jobbat i 6 månader. & sen jobba kväll, Ledig fredag. Sen Jobba helg, Lör & Sön.

Bara mitt humör kunde bli lite bättre... Jag drömmer om ett varmt land just nu. 2-3 veckor utomlands, En straaaand...SOL...Kall öl....Massage....Slapp...En bra Bok...Sand mellan tårna...SOL...SOL...SOL...!!

Fuck..

Kommentarer
Postat av: mamma

uj uj uj det låter inte kul,o jag kommer tyvärr inte ner o hälsar på imorgon,jag känner mig inte riktigt iform jag heller.men nu kan det bara bli bättre.krammmmmmm

2009-10-01 @ 21:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0