Grattis på Födelsedagen kära 80 åring!!

Nej de är inte min födelsedag och jag fyller inte 80.. Suprise!! Men min kropp känns som om jag vore åttio, det är katastrof!! Tänk när jag är 80 år, hur ska den kännas då? Nej usch och fy va ont jag har i rygg och nacke, det knakar i nacken heeeela tiden!! & ryggen är helt sne, kroppen vaknar inte när jag hoppar ur sängen, och fötterna är helt stela och trötta!! USCH!! Ge mej en resa till Thailand, en bubbelpool eller massor av massage!! Jag behöver de nu!!

Förressten fick jag en daim tårta och en tårtspade i födelsedagspresent av MAXI idag. Därav Födelsedags temat.. ;) Jag fyller om en månad.. 25 hela år.. Hipp hipp hurra.. Om en månad alltså.. ;)

Nu ska jag dra iväg till Arlanda stad, och shoppa upp lönen, NOT.. Men panta burkar och inhandla lite mat, & in på H&M..

Puss! Ha en härlig Fredag, med fredags Myyyyyyyyyyyyyyyys!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0