Täcke, Popcorn & Regn.

Idag har jag känt mej dålig, jag har skakat och varit varm!! Men med två ipren kommer man låångt, jag somnade direkt när jag kom hem igår. Då hade jag först jobbat lör, 12 timmar, sov 5 timmar och sen jobba 8 timmar till. Så jag la mej i solen, och njööt av solen, sen tog jag ut täcket och kudde och somnade. Det var HELT underbart skönt!! Men endå när jag vaknade i morse kände jag mej inte helt utsövd och pigg.. Snarare tung i kroppen & huvudet..! Det får bli en tidig kväll idag igen.

Just nu MYSER jag i soffan under täcket med popcorn och cola!! & före det blev det en pesto pasta sallad med kyckling. Mums!! Var till Arlanda stad efter jobbet och hämtade två klänningar jag köpt, men fått insydda. Det var fööör mycket tyg. En vit & en persikofärgad.. Har dock inte orkat prova än.. Men jag tror att jag är nöjd..!

Nu blir det vila och slapp, jag känner mej rejält sluuuuuuuut.. Bra dag förövrigt på jobbet, det har varit en skön stämning!

På Onsdag kommer min söööööööööt hem!!

Kommentarer
Postat av: syster

Nej nej, jag kommer inte hem forents pa lordag :)

2009-05-20 @ 10:30:21
Postat av: Jag

Ha Ha ha.. nej just jaa!! men som jag lääängtar! För vi ska åka hem nästa helg! =) Då lär de bli grillning på fredagen!

2009-05-20 @ 11:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0