Jobba!?

Idag funkade ingenting som det skulle, vi hade inte ens speciellt mycket. Men både cicci & Josefine kom med jämna mellanrum och sa saker som jag gjorde fel eller saker som behövdes göras. Och tillslut försökte jag göra allt samtidigt och rätt.. Men allt ville bara bli fel. Kassan och jag är fortfarande inte vänner. Så jag bongade lite fel. & så satt cicci & josse och prata scheman. Då blev jag själv med matgäster plus att det var jag som var konferensansvarig, så dom fick lite sen fika. Men det var inte mitt fel!! Jag kunde ju inte jobba för TVÅ!!

Men till råga på allt så satt hela receptionen på möte i ett rum med VDn.. Och jag skulle skynda mej att ställa ut våra DYRA vin glas.. Bläää! Först ramla ett omkull, och det klingade i heeeela restaurangen. Det blev tyst överallt och sen ramla ett till.. Så alltså två klirr, och det lät som fler än två glas gick sönder vill jag lova.. TUSEN BITAR!

De värsta var att vdn, (Jag frågade sofia som satt på mötet,) om det lät som många glas? och visst gjorde de det!!! Vdn hade sagt oj oj oj.. det där var säkert en 5 -6 stycken!! Så hon trodde väl att jag klirrade glas för tusen tals kronor.. =/ INGE KUL!! Men jag bad henne att säga att det bara var två, för det var de!! Så hon inte ska hata mej.. ;)

Men jag tror att alla felen blev bara för att jag inte fick tänka själv..Tillslut ville jag göra allt perfekt och rätt och då blev bara allt fel i stället..!! Det har gått bättre att jobba med Peter & Carro. Dom säger inte till en massa så man får en chans att tänka lite själv.. Då kommer man oftast på om man glömt något!!

Hoppas på en bättre dag i morgon, det är sååå frustrerande att känna sig dålig, jag HATAR de!! Min underbara mamma hade skickat spikar till mej idag i alla fall och i kuvertet låg en triss!! Jag blev så glad att jag nästan grina. He he..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0