Glöm de!!

Glöm att jag skrev att jag skulle va ledig den 23 maj!! Det hade blivit ändrat, så nu är det 30 -31 maj jag blir ledig en hel helg nästa gång!! & nästa vecka kommer bli tuff, då är jag schemalagd 52,5 timmar & ledig endast en dag. Tuur att jag behöver timmarna, kanske tillochmed lyckas få pluss timmar.. =)

Weee. Va skönt att mamma kommer i morgon i alla fall... Annars hade jag gått och tyckt synd om mig själv!!

Så mina vänner & Nära vill ni se mig får nog ni komma hit!! För till SMB lär jag inte komma på ett tag! Har inte varit hemma på över 1,5 månad nu!! Jag längtar lite HEM!! ;)

Nu ska jag ringa söt, som flänger över hela Sverige och Norge!!




 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket riktigt! Hur sjutton visste du det?

Känner du dom?

/Cissi

2009-05-11 @ 21:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0