Älskade MAMMA!!

Nu har världens bästa mamma åkt hem, och jag är själv igen!! Blää!

Men vi har i alla fall haft det hur bra som helst. Vi satt och prata och fika i två timmar när hon kom igår, sen åkte vi in till Uppsala och gick inne i stan, lunchade och shoppade lite, gick på systemet och köpte rosé..! Sen åkte vi till IKEA, där var vi säkert i 2,5 timme!! Vi shoppade och fikade, vet inte om jag vill skriva ut vad jag köpte, tänkte att det skulle bli en överraskning till Johan. Så i fall han läser får ni inte veta.. ;)

Vidare från IKEA till Arlanda Stad och Ica MAXI... Där köpte vi färska räkor och vitlöksbröd.. och Aioli.. MUMS!! Så vi delade en flaska vitt & drack rasitt glas rosé och åt räkor. SÅÅ gott!! Så pratade vi en hela massa innan mamma somnade i soffan.. Som alltid.. He he.. Ååå idag har vi gjort Sigtuna, lunchade paj och så gick vi till bageriet och köpte blåbärs mazariner... till kaffet!! GOTT.. Men nu har hon åkt och jag har lite ångest inför 05.00 Alarmet i morgon!! Huuu..

Fick precis ett sms från syster.. GAAAH.. Va jag lääääääängtar utomlands!!

-Hejsan Syster! Sitter i solen och glassar på vår uteplats med en drink (med lime plockad från trädet ovanför mig) bor i en lägenhet på paros för 120 kr natten, imorgon åker vi vidare med båt, vart vet jag inte. Anna har köpt biljetterna.. Puss..

NÄÄ MEN JAG ÄR INTE NÅ JÄVLA AVIS!! FY FAAN!! HA HA... Jaaaaa VILL!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för en jättetrevlig minisemester på sigtunas bästa vandrarhem,,,,,jag kommer åter till denna vackra stad och till den underbara ägarinnan,,,,

2009-05-08 @ 11:44:10
Postat av: Jaag

Ha ha, Du är såå välkommen!! Tack själv!

2009-05-08 @ 16:24:38
Postat av: Anonym

sofia är nu på santorino,,,,,,

2009-05-08 @ 17:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0