Värsta säljaren, JAG!!

Hmm. det där med att ha kontakt med människor som man inte känner & via telefon är ju inte det bästa jag vet. Jag hatar att ringa folk, och speciellt & tjata på dom om dom ska ha grejerna eller ej. Igår väntade jag hela dagen på att en kvinna skulle komma och hämta sängen, men icke hon kom inte, och samtalet bröts. Sen fick jag inte tag i henne nå mer. Nu ringde jag igen, och då hade hon dragit upp till Stockholm, sjukt flummig och rolig verkar hon. Men att jaga folk för att få ett svar, är väl inte det roligaste. Men men, hon skulle ha sängen & kommer på Torsdag.

Sen pratade jag med en tjej igår ang. hyllan, hon skulle komma idag på förmiddagen. & nu är det efter tolv, och hon har inte varit här...! Jag kan ju inte låta bli att gå ut för att jag väntar på folk som inte kan höra av sig!! Gaaah... LITE irriterande är det faktiskt, för igår gick jag inte utanför dörren pga, dom som skulle hämta sängen!

Nej snabba affärer ska det va! Sån som Johan gjorde, han satt ut skiten, det ringde en kille, så kom han på engång & hämta, så var det betalat och klart!!

Nu har Johan dragit på sin utbildning igen & kommer väl hem om TIO timmar, Tråååk!! Fast jag har väl endel att ta tag i!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0