VÅÅÅÅR!!

Här är det vår, inge snö alls. Så underbart! Helgen har varit grym. Jag är såå nöjd.

Kan säga att det var riktigt skönt att komma hem, hem till oss!!

Ifredags var vi till Linda & magnus. Åå barnen, det var trevligt & gott.
I går blev det stooorhandling & kvälls mys. Åt räkor & aioli igen.

& idag är det förberedelser för imorgon & tvätt som gäller.

På Tisdag ska vi till Sigtuna & Onsdag middag hos Johans Mamma & Arne. Trevligt, trevligt.

Nu har jag ingen lust, Joo jag träffade ju världens sötast loviza ifredags också.
Längtar tills jag får ha en hel dag med er igen!

Härliga, härliga vååår!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åhh så härligt med sol.

Fast eskilstuna ligger ju inte långt härifrån så snön kommer nog till er under natten.. hehe ;)

Retas tillbaka!



Ja men de kommer fler utlottningar

2009-03-22 @ 12:20:26
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0