Magisk Afton!!

Jag blev inspirerad av en jobbarkompis idag, så jag har bokat tid på en Magisk Afton.. Då man blir spådd i kort, trollbord & pennan.. Det ska bli såå spännande!! Men det är lååång väntetid, tyvärr.


Magisk Afton !
En hel kväll fylld med spänning och mystik där ni får
 -Healing behandling
                                           -Ställa frågor till ett trollbord                                             
                                       -Bli spådda med tarot kort                                          
-Prova på att ställa frågor till pendeln-Magisk skrift ( här får ni ta med egen penna )
mm. från kl 17.00 - tills vi blir trötta fram på småtimmarna
Framåt kvällen samlas vi, fikar, berättar spökhistorier och ställer frågor till anden i glaset för den som vågar i stearin ljusens sken.

Jag längtar!!

Nu hör jag att sängen skriker efter mig.

Natti Natti..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0