Jag säger det igen!!

VARFÖR detta land.. JAG FRYSER!! Det är kallt, och kan det sluta snöa? Jag vill åka till värmen nu och stanna där i två-tre månader!! Underbart är ordet, såå skönt att slippa frysa. Jag vill ha VÄRME & sol.

Imorron startar en ny vecka med jobb. Jag ska jobba med Johanna tre dagar & Gerd 2 dagar! Helt perfekt. Sen ska jag åka till Carro på kvällen & dit kommer även Ansi. Trevligt!!

I kväll ska jag krypa under duntäcket och se en film, och bara sura.. eller de kanske va fel ordval mysa kanske det heter. Men jag känner mej lite sur, jag vill inte vara fattig något mer, jag vill va rik & fly till värmen!! Tänk om man kunde komma på något bra att göra. Jag kanske ska köpa ett café utomlands, jobba massor, låta mina vänner komma ner och jobba, och bo i en skruttig lägenhet någonstans, BARA det är VARMT och härligt!! Johan får också följa med såklart.

Nu kaffe!! Gott gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0