Huvudvärk.

Nu har jag huvudvärk igen, det har jag typ jämt!! Skit drygt. Känner mej bara trött & slö... Ringde till carro, och hon ordinera att jag skulle ställa mej på springbandet och springa 20 min & öppna fönstret. Troligt att det kommer hända, NOT.. Inte som det känns nu i alla fall.. Jag, carro & Ansi skulle ha kört box, men Ansi var också trött och slut.. Så det var inte bara jag som avboka.. Tuuur!!

Jag tänker bara på godis, godis och godis.. Brukar bli så när jag inte köpt på ett tag. Sist var när jag och carro umgicks och jag åt tills jag mådde illa, och carro köpte 1 hg.. Det var ett bra tag sedan. Såå nu har nya hjärnspöken satt igång..!!

Jag har rört på mej sjukt bra dom här 2 veckorna. 9 promenader & 2 box pass. & NOLL hekto borta.. Bläää. Men som carro säger.. Muskler väger mer än fett.. Såå all träning är bra träning..! MEN magen står rätt ut!? Gravid kanske??

Neeeeeej då...!


Kommentarer
Postat av: Hanna (kusin)

Jag vet hur det är att ha sug, är såååå sugen på choklad men äter de inte, lillskruttan kommer så klart i första hand och när de är för hennes skull är de lätt att låta bli, fast suget finns så klart kvar....

2009-03-17 @ 17:12:13
Postat av: Jag

Mmm.. men jag kunde inte motstå, jag och mamma åt polly och ostkrokar till kvällsmat.. He he.. INTE bra.. Meeen det var såå gott!! Ååå på fredag får jag träffa den lilla sötisen!! =)

2009-03-17 @ 18:42:21
Postat av: Carro

Va trevligt det kommer bli imorgon! Ser verkligen fram emot det. :)

2009-03-17 @ 21:41:51
URL: http://hane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0