Parkerings Böter??


Yes då har jag varit på Arbetsintervju!! 1 plats är det, och jag var en av 8 pers som varit på intervju. Den sista också, då jag jobbade vecka 11 & 12.. spännande spännande!! Det verkar va ett riktigt bra & roligt jobb men som sagt 8 pers. Då har jag 12 % chans att få jobbet, eller?

Sen var jag till stadium och lämnade in min vita jacka som blivit rosa i sömmarna. Inga problem jag fick tillbaka 1700kr. UNDERBART, & vidare till arbetsförmedlingen för att få milersättning då jag ska på intervju i morgon också!!

Bara det att jag stoppade i parkeringsatomaten 1,5 timme. Stadium tog några minuter, sen satt jag på arbetsförmedlingen resten av tiden!! Tog sjukt lång tid, jag hade en jätte bra & trevlig tjej/dam som skulle hjälpa mig. MEN problemet var att hon var urkass på datorer, klippa och kopiera och fixa.. Vilken tiiiiiid det tog. Jag började ångra att jag gick ditt, herregud jag kommer få parkeringsböter.. Då går dom pengarna endå jämt upp med milersättningen.. SKIT också!! Men till slut blev hon klar. Jag hade parkering till 11.10. & 11.25 Störtade jag ut från arbetsförmedlingen, sprang över hela staaaan, och där står gubben med kuväret...

Jag ser nog lite lätt hysterisk ut och skriker väntaaa, jag kommer nu!! 
- Kom i tid nästa gång, säger han åt mej och ser liiite surig ut.
- Jajaja. Jag har varit till arbetsförmedlingen och där tar det alltid TID sa jag, och hoppade in i bilen, och drog.

Ha ha ha.. Det struntade väll gubben i vart jag varit, MEN vilken lycka jag kände när jag åkte där ifrån.. PUUUH.... Jag slapp böta!!

Det stod dessutom i mitt horoskop idag, att något kunde gå väldigt fel, men det löste sig ganska så på engång endå. & det stämmde precis in på mej idag!

Nu ska jag laga mat & fixa här hemma, Johan har stuckit på sin utbildning i Örebro.


Lä­§tidsparkering 
Det här kallar jag Långtidsparkering!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej tjejen!

Vilken jäkla tur att du klarade dig utan böter, sköönt ;) hoppas verkligen att du får jobbet nu Anna.

Perfekt att du fick pengarna tillbaka för jackan, nu kan du köpa dig en fin vårjacka istället.

Här är allt bra, ringer på den del men tiden har gått fort.

Ha de! kramar

2009-03-23 @ 13:18:11
Postat av: Lovisa

Det låter riktigt härligt! Precis som jag vill ha det! :)

Håller tummarna på att du får jobbet!

2009-03-23 @ 13:18:27
URL: http://lollolovisa.blogg.se/
Postat av: Anna

Till Johanna: Hej!! Jaa fy då det vill man inte ha, jag sprang som en tooook! & hann precis! =) Jaa men precis, å så får jag köpa en ny igen till nästa år! Ja men stackare endå, det är ju inte jätte kul att sita själv, kom ihåg att du kan ringa ifall det blir fler dagar! Ha det bra, Kramar!

2009-03-23 @ 14:11:36
URL: http://amnapamna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0