Vad tycker ni?

Nya utemöbler eller en rosa liten laptop??

Sitter i bilen, Johan är in på macken och ska hyra släpkärra, så jaa kanske att jag redan bestämt mig.. Extrapris !! Då måste man ju nästan slå till. Dom har kostat 6999 kr. Nu 3999 kr.. Då blir man ju lite sugen, så hoppas jag att Johan inhandlar en ny platt tv idag och ny tv bänk. När vi endå är iväg och har släpkärran menar jag!!

Har jobbat frukost hela helgen, och igår efter jobbet tog vi oss en promenad ner till Farbror blå, beställde en flaska vin, och åt en två rätters. Det var så mysigt och skönt. Sen hyrde vi film, och jag blev dö trött & somnade direkt efter filmen. Sov 21.00 till 09.00 så nu lär jag väl va utvilad!!

I Lördags var vi till Karin och Danne, jätte trevligt! Vi fick lax & färskpotatis och god sallad, åå Marängtårta med jordgubbar, grädde och glass. MUMS.. Trots regnet kändes det som sommar!! Så drack de andra vin och vi planerade inför Gotlandsresan!! SEMESTER, underbara tanke!!

Sen när vi skulle köra hem, eller jag skulle ta mej ut från centrala stockholm, körde vi fel en gång och jag en till gång. Hmm. Så vi var nog inte hemma förns 01.15 nånting och jag skulle upp 05.30.. Såå lite trött var jag allt.

Just i detta nu när släpkärran är hyrd och allt, startar inte bilen. Batteriet är slut, så en lite lätt irreterad Johan har jag här brevid mej. He he.. Ska vi få några möbler? De återstår att se.. ;) Eller är det meningen att jag ska köpa en rosa dator??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0