Underbar helg!!

Jaa Helgen var helt perfekt, trots att vi bara var hemma i 24 timmar hann vi med jätte mycket, fest, Träffade nästan alla vännerna, Träffa Mamma, pappa & mormor och morfar!! Åt sill & potatis, Jordgubbar med grädde och glass, Festade i Jobsbo och var ut till Gladtjärn en sväng, åå så stannade vi vid Linda och magnus både på dit vägen och hem vägen, så det var verkligen en social och HÄRLIG helg!!

Idag har jag levt på den!! Jag längtade bara tills jag skulle sluta och få åka hem till vår veranda och sola... Men Icke, vi var för dåligt med personal så jag fick även jobba kvällen, så idag har jag skrapat i hop 14,5 timmar!! Men det har gått alldeles utmärkt, Lite rygg ont nu, Annars en rolig och bra dag, och nu snart säääääängen!

Skönt, får bli verandan och solning i morgon i stället!! =) God natt, syster jag hör av mej i morgon, jag saknar dej!

Kommentarer
Postat av: Hanna (kusin)

De var tydligen bara mig du missa men jag är väl inte så viktig då.....

Förstår inte varför du skriver att du jobbar de stämmer bättre om du skriver slavar för de är fan de du gör, nä hoppas du hittar nå bättre snart, ett ställe där de inte utnyttjar sin personal tex.

Oj va mörk bokstaven x var mot de andra,haha..



Saknar dig i alla fall och hoppas verkligen vi ses snart!

Puss & kram

2009-06-23 @ 14:28:31
Postat av: Hanna (kusin)

Vill bara poängtera att när jag skrev så var bokstaven x mycket mörkare men sen när jag skickade så blev den lika som de andra, så du inte tror jag fått solsting :)

2009-06-23 @ 14:30:19
Postat av: Anna

Ha ha. Joo Idag var det lite slaveri på hög nivå, det gick i ett!! Men det är ju tur att jag har så bra arbetskompisar, så man kan skratta åt kaoset. I morgon tror jag de blir lugnt i stället. ;) Kan du inte komma hit på Torsdag!! Då är jag ledig! Skulle va såååå kul! Puss & kram! Jag saknar er!

2009-06-23 @ 19:34:42
Postat av: Hanna (kusin)

Jag hade jätte gärna kommit men vi åker till Smedjebacken i morgon, Ludvikafesten du vet, Loviza ska ju se Mangan för första gången :) och ska åka redan i morgon för jag ska intervjuas i nlt :)

Men du kanske är ledig nån dag nästa vecka?

Kraaam

2009-06-23 @ 21:45:10
Postat av: Jag

Ja torsdag är min enda dag, men då lär jag höra först med Johan. Så inte han blir surig.. ;) Jasså ska du det? Ringde du idag?? Jag slutade 17.00 så kunde inte ta det, ifall de var du.. =)

2009-06-24 @ 22:08:54
Postat av: Hanna (kusin)

Om jag hade ringt så skulle de väl stått att de var jag?? Men det var i alla fall inte jag.

Jajamän de ska jag, haha...

2009-06-25 @ 18:25:04
Postat av: Jag..

Jaa men från karin tänkte jag!! =)

2009-06-25 @ 21:18:33
Postat av: Hanna (kusin)

Haha, jaha ja jag tänkte väl men nej jag har inte ring från mamma heller :)

2009-06-25 @ 22:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0