God Morgon!

Jaa idag är det en riktigt god morgon, jag jobbar kväll i två dar så nu kan jag passa på att få njuta av det fina vädret innan jobbet i alla fall. HÄRLIGT!! Förra veckan var knappast njutbar, 52 timmar i en bastu!! & denna blir det minst 51 timmar!!

Sen SEMESTER....!! Hoppas detta underbara väder håller i sig! För snart sticker vi till Tylesand, Halmstad och hälsar på syrran en vecka, det ska bli så kul!! Mamma, Mormor, jag & syrran, grillkvällar, bad och Ullared.. Kan det bli bättre?

I fredags var i alla fall Danne & Karin här, och en till kompis till Johan.. Vi grilla & åt glass m. Jordgubbar och grädde. Och bara hade det TOK bra!! Jag njööt som bara den, sen en dryg jobb lördag m. fullsatt på kvällen, och sen en underbar ledig söndag. Jag packade picknickväskorna, Gjorde världens godaste sallad med mycke Grön mögel ost och nötter i, Stekte tacco kyckling och packade med en flaska rosé. Sen tog vi cyklarna ut på holmen, där alla vackra hus ligger. Och solade & Badade heeeela dagen! Helt perfekt dag.

Man får göra det bästa av allting.
Men fick jag önska skulle jag nog önska att både jag & Johan var lediga den här veckan, åkte hem till Dalarna och tillbringade dagarna med mamma och pappa på deras båt...! Dom har varit ute i tre dagar nu och det låter sååå härligt!!

Men i stället blir det en ensam vecka för nu har Johan dragit igen.. Tråk!!

Jaja, jag har det i alla fall härligt nu, sitter i soffan ute, dricker kaffe & äter en smörgås.. & ännu har inte solen kommit och värmt upp hela verandan..Så det är ganska svalt och skönt.. Sen ska jag steka lite  ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0