SEMESTER!!



Jag har tagit semester & orkar inte riktigt skriva här just nu..!! Jag njuter av sommaren, och har det riktigt jäkla bra!! En vecka i Halmstad är avklarad hos syster, Det var en helt perfekt semester, med sol, kvalitetstid med sis, mamma & mormor, god mat och ullared!! Åå nu har jag haft 5 dagar hemma i Dalarna! Ute kväll med tjejerna i Falun, Carro, Kattis, Madde och Jag. Uteservering, tjej snack & vin + Öl. Härligt. Tisdag Grillning med grannarna & igår var jag på Sjön med mamma & pappa, Bilbingo med mamma & sen stack jag till Carro, vi drack vin och snacka skit, idag har vi bara haft en trevlig och slapp dag. Mat på Lindgården, i morgon är det dags för Katrineholm. Middag med Johans mamma & Arne, sen Lunch och Fest med Johans pappa & Mia, så vidare på 30 års fest. Lite sömn och sen ska vi HEM, underbart...! & då kommer Linda & Magnus.. Blir mera lyx, Fotboll och Uteservering i stan.

Hemma i Sigtuna Måndag & Tisdag morgon.. Bara vara, tvätta och packa om. Sen Gotland !! Danne & Karin och träffa Jocke.. Rosé på kallis.. Ha ha ha.. Jag inser hur töntigt det där låter, men så får det bli.. Hoppas på en Underbar SOL Vecka på Gotland!! Och därefter sista semester veckan hemma på verandan... Ahhh...

Härligt att få lite av Allt.. Mee Like!! Nu är ni uppdaterade, så ses vi i Augusti igen!!

Önskar er En Lika Bra SOMMAR som jag har!!

Kommentarer
Postat av: Hanna (kusin)

HALLÅ DÄR!!!

Nu är semestern allt slut! Ingen vill följa en blogg som aldrig uppdateras, man blir lika besviken varje gång man går in och inget hänt, det är ju så roligt att läsa om dig ju :)

Puss & Kram

2009-08-10 @ 22:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0