Trååk.

Idag vet jag ingenting, är alldeles för negativ för att ens få skriva här! Jag är bara grinfärdig, utan anledning!! Det är FÖR många frågetecken om allt, jobb? Bo? Vikt? vardag? Shit jag är en konstig människa. Vardag var ju något jag längtade efter för ett tag sen, men nu.. NEJ. Jag längtar bara utomlands igen eller till ett spa hotell, bubbelpool, solarium, massage, behandlingar, och två rejäla glas vin!!

Vardag när vi båda är arbetslösa, Jaa det är inte roligt!! Bara massa funderingar vad ska vi göra?? Johan har fått ett erbjudande idag, men det innebär att vi måste flytta, är det något vi vill? Jaa jag vet inte, JAG VET INGENTING... Det är de som ÄR jobbigt.

Blää idag vill jag bara krypa under täcket igen.


Kommentarer
Postat av: Hanna (kusin)

Nämen fy vilken dag du verkar ha. Du borde dra täcket över huvudet och sova bort dagen så blir de bättre sen :)

Vart skulle ni få lov att flytta då??

2009-02-24 @ 16:15:01
Postat av: Jag

Jaa idag är jag bara surig. Det känns tungt, men det är väl egentligen bara slöseri att va grinig..

2009-02-24 @ 16:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0