Bebis sjuk & Jobb sök.

Snart ska jag åka iväg till Hanna & Loviza och bli bebis sjuuk..!

Men först hade jag tänkt söka lite jobb, det gick inge vidare kan jag säga!! ETT enda jobb hade kommit ut sedan i fredags. IT chef!!? Hmm, Ska jag söka det? Nej tror faktiskt inte det. Ååå då gäller det både Eskilstuna & Västerås. Helt sjukt.. Jag skiter snart i det här....! Tur att jag ska hem och jobba lite i alla fall på kommun växeln.

Men sen då?? Jag vill inte hamna i nån hopplös skola eller praktik som inte ger ett skit. Hmm. Över 25, då slipper du! Slipper jag NEJ!! Måste ha ett jobb nu, bara ett tim vic eller vad som helst. Då slipper jag det hopplösa!!

Nej slutklagat på mig. Jag är glaad idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0