Kalas BRA!!

Yes nu är jag 25 hela år, helt otroligt va tiden går.. 25 ÅR!! Jag kan inte fatta det, halv vägs till temtio!! Hade i alla fall en härlig födelsedag, med familj och vänner. Och smörgåstårtan blev super god. Sen så hade Jag, mamma, Gun, Jenni, Carro och Ansi spel kväll. Med en hel massa viiin, efter några timmar åkte Carro och Ansi hem, då gick vi vidare in till grannen och fortsatte spela, då kom Monica & Henke och var med i stället och kvällen blev ännu blötare, jag hade en toppen DAG, som avslutades med fest..!!


Nu är jag hemma i Sigtuna igen, fixat i ordning här, så det är så MYSIGT, tända ljus överallt, alla stjärnor är tända och granen så klart, har myst ner mej i soffan & spelar BINGO...!! Typiskt att jag inte vann bara!! Skulle ha nummer 26 för volvo C70, Men kom gjorde bara 21, 22, 27 och 28.. TYPISKT.. Ha ha ha.. satt och fantiserade vad man skulle göra om nummret kom, det var roligt faktiskt, ska man skrika då? Vad skulle man göra?? Synd att det inte inträffade dock, men spänning i vardagen fick jag allt ha ha ha..!

Gott Nytt ÅR kära vänner!! Undra vad det här året har att erbjuda!?


Kommentarer
Postat av: mor

god fortsättning!!!!du klarar dig utan volvo.

först måste man ha man barn villa och hund,sedan

en volvo. kram

2010-01-01 @ 12:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0