Ikea.

Hmm. Skrev nyss ett långt och roligt inlägg, men det försvann.. Snacka om surt.. Ja som rubriken säger så har jag vart på ikea idag, i Uppsala. Jag shoppade jätte fina gråa och randiga kuddar till sängen. Det blev så fint, och även stora vinglas och en sink lykta att ha på trappen. Det är ny städat, massor av ljus och väääldigt mysigt här nu. Jag är så nöjd. Sen var jag till rusta och hittade världens finaste lilla vita hus att ha på hyllan i sov rummet, så fiint med ett värme ljus i.

Förövrigt ska jag åka hem till Dalarna på måndag, Som jag LÄNGTAR!! Jag har ett lycko rus i kroppen, bara jag tänker på att jag ska vara ledig i 10 hela dagar, det känns så välbehövligt och skönt.

Men först jobba årets sista julbord.. Börjar 11 i morgon, så eftersom jag är Dyng förkyld, snorar, hostar och nyser ska jag faktiskt gå och lägga mej nu på en gång!!

Ses i Dalarna, kära vänner..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0