Tillbaks till Vardagen.

Eller Ja, det har jag varit i två veckor, men Johan börjar idag. Så nu är det särbo livet igen som gäller. TRÅKIGT!! Men men, vi har i alla fall haft en underbar sommar ihop! Det enda minuset är förlite tid i Dalarna och kvalitetstid med världensbästa vänner! Dom som faktiskt betyder så sjukt mycke!! Visst vi fick oss en hel kväll ute, eller två. Men nu känns det som om de är dags igen. Så jag ska nog dra mej mot Dalarna snart. Tjej surr och vin!! Åå så ska jag hem och träffa söta syster som är hemma igen, och visa bilen för mamma & pappa.. ;)

En noll 9a har jag gått och köpt till mej själv. Ett litet impulsköp sådär, som den rika flickan jag är... Lyxfällan nästa kanske?

                          

Sådär ett litet smakprov av min sommar fick ni!! 

Kommentarer
Postat av: Jag

Hanna det lönar sig att skriva en kommentar.. Här fick du din uppdatering.. ;) Söndag, komma hit, fika?

2009-08-17 @ 20:41:43
Postat av: Ann-sofie

Hallå där fröken. Men mig har du inte träffat sen vi var ut i gladtjärn. Jag får ju inte ens veta när du är hemma =( Saknar dig!! Puss Ansi.

2009-08-18 @ 13:53:51
Postat av: Jag

Hej Gumman!!

Nej det har du rätt i. FY på mej. Men jag har bara varit hemma en gång sedan glatjärn. Men om två veckor kommer jag hem!! Lördagen den 29 augusti, då vill jag ha tjej träff!! Kan du då? Kanske kräft skiva? Jag saknar dej med! Massor! Puss & Kram.

2009-08-19 @ 10:43:22
Postat av: Carro

Ja det hoppas jag verkligen att vi kan göra! Ser framemot din visit iaf.. kram

2009-08-20 @ 12:14:47
URL: http://hane.blogg.se/
Postat av: Maria A

kul och få lite uppdatering!! Du verkar ha haft en skön sommar precis som mej....fast lite för lite sol och värme om man får klaga!! // Maria vx

2009-08-24 @ 10:57:27
Postat av: Jag

Hej Maria. Ja sommaren har varit helt underbar, men håller med dig där, jag hade också velat haft lite fler sol och värme dagar. Så du får klaga!! Hoppas allt är bra med er annars! Kramar!

2009-08-24 @ 13:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0