Första Kvällen!

Min första kväll gick bra!! Inga tappade glas eller klingande bestick. Jobbade med Peter och Carro, båda jätte duktiga och trevliga. Peter var såå bra på att lära ut, för honom var ingenting konstigt. Det kändes super bra, och inga frågor är dumma frågor..! Så jag är verkligen jätte glad att dom har så bra attityd..! Köket är också så snälla och frågar hela tiden hur det går, osv. Så man verkligen känner sig välkommen!! Skönt..! I kväll ska jag jobba med Josefine & Carro. =)

Tre kändisar var även där, Sveriges kaxigaste blogg drottning & Sveriges svar på Hugh Hefner och en av Sveriges snyggaste bröst drottning. Inga namn fick ni, jag antar att jag har tystnadsplikt till tusen.. Men ett tips är ju och kolla nån av deras bloggar, i fall ni listade ut vem eller vilka jag menar.. ;)

Johan har åkt bort och jobbat, och kommer hem om två, tre dagar.. Åå jag tycker såå synd om mig själv!! Ena bilen är på lagning och han har min bil, så cykel är det som gäller för min del. Tur att jag har nära och bra!! Men det är endå inge roligt när man vet att man ska cykla hem vid 00.00 tiden och ingen Johan som väntar på mej där hemma!!

Nej, nu ska jag lägga benen högt, för dom värker!! Usch och fy, kan det gå bort snart!! Min underbara Mamma & pappa har fört över pengar så jag ska kunna köpa ett par till skor, de var tänkt att jag skulle göra det idag. Men Icke!!








Kommentarer
Postat av: emma

Oh, vilket hotell är det? Hilton?

2009-04-21 @ 14:18:53
URL: http://veloouria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0