Snart, snart...!

Jag blir ledig i TRE dagar!! Sköönt ska det bli, få vila huvudet och fötterna!! En tjej på mitt jobb vill byta bort sin frukost på Fredag, mot sin Måndag. Och det passade mig perfekt. För då blir jag Ledig Lör, Sön, Mån !! Och hon blir ledig. Fre, Lör, Sön... Ååå jag var ju endå schemalagd sista April!! Till sent så jag inte kunde hitta på något. Men nu får jag sluta runt 20.00 nån gång så jag kan gå dit till 05.30 igen på 1maj...!

Jag håller på att längta ihjäl mej efter Johan nu!! Han har varit borta sedan i måndags, och det är INTE kul att va SJÄLV längre!! KOM HEM NU!!

LÖRDAG kommer SYSTER hit....! Jippiiiii och stannar tills på måndag!! Så det blir grillning, shopping & viiiiiin!! HÄRLIGT, och jag hoppas på super väder som dom lovat. Träffade henne i Jan. eller feb. sist, så det känns superkul!! Dessutom kommer Hanna, Daniel & Loviza på Lördag. Så då ska vi grilla och sitta ute.... Underbart!!

Nej nu ska jag hänga tvätten och sen soooooova!! Den här tiden igår slutade jag, så idag blev det tidigare!! 23.00 !!

Idag har vi bott här i två veckor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0