Nya Lyan.. ;)

På begäran av Syster & Carro kommer det nu lite bilder!! Syster ringde mej idag, och jag blev såå glad! Var över en månad sen vi ens pratade med varandra!! Illa.. Men nu har hon bara en vecka kvar i stöten!! Jiiipii.. Säger jag!! Har även pratar med carro & saknat henne! Var också ett tag sedan vi sågs!!

Idag tog vi oss ett spontan besök till Jens & Johanna, Vi skulle åka till Gränby centrum och kika lite, men dit hittade jag inte!! Hittade därimot till Jens och Johanna, så vi kollade på lägenheten och prata lite skit. Det var trevligt!! Kul att vi bor närmare nu!! Då kan det bli grillning i sommar!!

Sen åkte vi till Gränby, (fick vägbeskrivning) & kika lite, och så kunde vi inte hålla oss ifrån ikea, när vi endå var i Uppsala! Så det blev lite små shopping, köpte nya mattor, 2 orkidér, toa pappers hållare i rostfritt stål, cd boxar & 4 nya kuddfodral till soffan.

Innan vi åkte var vi in i sop rummet och slängde grejer, då hittade jag tre rejäla glas lyktor i svart, i tre olika storlekar! Jag tog dom direkt, dom blir helt perfekta ute på verandan!! Jätte fina, och dom skulle säkert ha kostat 500 kr om jag gått och köpt dom! Hi hi.. 

       

Här fick ni tre smak prov, mer orkar jag inte, vårt internet är inte det bästa nu!! Allt tar sån tid! Jag satte upp gardiner på ena väggen för tapeten var mintgrön, och inte min favorit färg direkt. Jag tyckte att det blev snyggt i alla fall.

Vill ni se mer så får ni komma hit... ;) Nu ska jag fixa mej inför i morron. 04.15 ringer min klocka!! Huuu.



Ååå så en stökig veranda.. ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna (kusin)

Jaså du har pratat med så många idag men när jag ringer behagar du inte svara....

Det var en fin lägenhet, såg fler kort hos farmor, där kommer ni nog trivas :)

Lycka till på jobbet! Det kommer gå hur bra som helst, de fixar du lätt. Tänk på mig i morgon när du går upp, då ligger jag och snussar så skönt, hihi :)

2009-04-13 @ 22:55:21
Postat av: Jaag!

Ha ha, men du ringde samtidigt som carro, när vi var inne på nya ikea!! Och där fanns ingen mottagning! Då lär man ringa igen. He he.. Va elak du är!! =)Det gick faktiskt bra att gå upp 04.15. bättre än jag trodde!! Kramar!

2009-04-14 @ 15:46:49
Postat av: syster yster

Men duu anna, det blev ju hur bra som helst! Asfint, avundsjukan ligger i luften :D Längtar tills jag får se det hela live, se dig live. Ha det underbart och jag sa ju att det skulle gå fint på jobbet! :)



Puss

2009-04-15 @ 22:48:54
URL: http://plastsak.blogg.se/
Postat av: CT

Snyggt hem, verandor rockar, du o din kompis har bra bloggar!

2009-05-07 @ 06:29:29
URL: http://letshavecoffee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0