Helgen!!

Jaa, jag har jobbat även helgen. Frukost och det har gått bra för mej, förutom att jag tydligen stoppat in äppelmos i torr förådet!! Hur jag nu har lyckats med de?? LITE förvirrad kanske?? Men det är väl så, jag har varit helt slut i huvudet, här hemma har jag varit på väg in med mjölken på toa flera gånger. Igår stack vi upp till Solna & Barkarby och snurrade runt med bilen, det blev inte så mycket shopping. Bara mat på IKEA, sen delade vi på en flaska vin, och jag tvär slocknade i soffan i mitten på Robinsson!!

Idag när jag sluta åkte vi i alla fall till Västerås och på Dop för lilla Loviza, det var jätte fiint & så mysigt!! Ååå Hanna jag glömde säga det, men det strålade om dej!! Du var så fin, hoppas ni kommer hit och hälsar på snart!

Mamma, Mormor & Morfar var också där, och jag hade saknat dom fast det bara var en vecka sedan dom var här. Är väl kanske så när allt annat är nytt och känns lite förvirrat. Då Saknar man dom man ÄLSKAR lite extra mycket.

Mamma & Mormor ska hämta syster i Sälen imorron, och jag skulle såå gärna vilja va hemma i Dalarna och träffa syrran! FAN va jag saknar dej NU!!!

Nej nu blir det mys i soffan!

Kommentarer
Postat av: Hanna (kusin)

Tack Anna vad du är gullig :) och tack för igår, fast de kändes som vi inte hann prata tillräckligt mycket. Vi får försöka komma och hälsa på snart, vill gärna se hur ni bor.

Kraaaaam

2009-04-20 @ 15:34:26
Postat av: Jag

Jaa ni måste komma snart!! Jag pratade med syster och sa att ni kanske skulle komma på Lördag, och då vill hon också gärna komma så hon fick träffa er och Loviza!! Så snälla kom på Lördag! He he.. ;)Kramar!

2009-04-21 @ 11:51:43
Postat av: Hanna (kusin)

Vi kommer troligtvis på lördag, vad kul om Fia är där då också, har ju inte träffat henne sen jag var tjockis :) och hon har ju inte sett våran lilla prinsessa än :) Ringer dig i morgon.

Kramis

2009-04-21 @ 22:35:41
Postat av: Jag!

Hoppas hoppas hoppas!! Det skulle va perfekt!!

2009-04-22 @ 00:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0