Första dagen!

Första dagen på nya jobbet gick bra!! Jag har en del papper med mig hem som jag ska plugga! Har blåsor på fötterna, och lite ont. Nya skor är inte så skönt. Man känner sig ganska så bortkommen på ett nytt jobb, jag har hälsat på 15 olika personer, och minns bara ett fåtal namn. Jag tror att jag kommer trivas, bara man lär sig mer! Så man slipper känna sig så dålig. Jag får börja hårt!! 11 dagar i sträck ska jag jobba!! Sen får jag ledig helg, näst nästa helg då. Men det känns bra! Så man lär sig allt fort. & nästa vecka ska jag jobba kväll, så då börjar jag 15.00 - 23.00.

Nu ska jag passa på att gå ut i solen ett tag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

De kommer gå jätte bra när du komer in i de :)

Själv har jag också böjar på nytt jobb idag :)



Ha en bra dag!

2009-04-14 @ 18:32:50
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: mamma

oj da 11 dagar?? det va en hel del.hur ska dina fötter se ut om några dar?Jag vaknade 1minut i halv 6 imorse och tänkte på dig lite lustigt.skönt att det gick bra att jobba vi hörs kram

2009-04-14 @ 20:24:43
Postat av: Jag

Va söta ni är! Ja mamma 11 dagar är jag inte van med, (Joo säsongsvis) Men inte på senaste 8 månaderna. Så mina fötter kommer bli värre, jag har två stora blåsor redan. Men nästa vecka blir det kväll, så det ska bli spännande, Åå då börjar man ju inte förns tre!! =) Hmm. då stog jag och va nervös! Fast jag sov som en stock i natt, skönt!! Ja jag hör av mej i morron mammi! Nu ska jag snart sova. Puss & Kram.

2009-04-14 @ 20:50:36
Postat av: Jag

Va söta ni är! Ja mamma 11 dagar är jag inte van med, (Joo säsongsvis) Men inte på senaste 8 månaderna. Så mina fötter kommer bli värre, jag har två stora blåsor redan. Men nästa vecka blir det kväll, så det ska bli spännande, Åå då börjar man ju inte förns tre!! =) Hmm. då stog jag och va nervös! Fast jag sov som en stock i natt, skönt!! Ja jag hör av mej i morron mammi! Nu ska jag snart sova. Puss & Kram.

2009-04-14 @ 21:16:12
Postat av: Jag

Jag svarade här för läänge sen, men det verkar ha försvunnit! Tack söta mammi i alla fall. nu lär jag störta i säng! Puss & Kram.

2009-04-14 @ 21:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0