Dalarna!

Jaa vi har varit hem till Dalarna & Smb en snabbvända!! Fick goood påskmat en vecka för tidigt, & kalasade för pappa som blev 52 år, & hämtade soffa & springband, bord, spegel.. Ja en massa saker som vi ska ha i nya lägenheten.. Nu är Johan iväg och jobbar lite, m. sitt nya projekt. & jag sitter här och undrar hur han orkar.. Jag är helt slut!!

Sängen & hyllan är såld nu! Känns super bra, soffan är det också en som ska ha. Så vi har sålt ps2, tvn, tv bänk, hylla, sängen & soffan.. Dessvärre är det inte värt så mycket som man önskar. Runt 4000 kr har vi samlat ihop. Men det är alltid nått, det är endel vi behöver!! IKEA vi kommer snaaaaart, Uppsala har ju fått ett nytt IKEA med TRE våningar, så det ska bli spännande!!

Vad har hänt mer? Vi packar & packar & packar!! Slänger & sorterar..!

I Torsdags hängde jag med Hanna & Loviza på stan! Det var super mysigt, vi fikade & lunchade mest.. He he.. Men en riktigt sköön dag blev det! I morgon blir det stora fixar dagen.. & jag ska göra en hel del. Så nu ska jag faktiskt viiiila!



Kommentarer
Postat av: Johanna..livsnjutaren ;)

Hej tjejen!...du verkar ha det toppen, snaaart flytta ni..kul!! :) Mysig dag du och Hanna verkar haft!

Lycka till med pack, städ..och flytt!

Kramar

2009-04-06 @ 13:15:41
Postat av: Johan

Soffan är inte alls såld!! Pengar i handen är det som räknas för att något ska vara sålt :-/ eller??

2009-04-06 @ 15:06:43
Postat av: Jag

Tack Johanna! Jaa tack så mycket, det börjar dra ihop sig, hi hi. Ska bli så kul!! Kramar! Ååå Johan, ja ja ja.. Tjaaaat. Dom säger att dom ska ha den i alla fall.

2009-04-06 @ 17:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0